2009 m. rugpjūčio 27 d., ketvirtadienis

Kalba mano princesės




Prie namo laiptinės guli išmestas ilgas ,gėlėtas sijonas . Mažoji sako:
-Kas čia pametė sijoną ?
-Nežinau ,kažkas išmetė .
-Gal princesė pametė ?

* * *

Ant sienos sėdi musė .Mažoji :
-Žiūrėk ! Musė mūsų sieną valgo !

* * *

Dangumi plaukia tamsūs debesys .Didžioji :
-Koks dangus purvinas ...

* * *

Didžioji pamatė tolumoje bokštą ,tokį gamyklinį ,iš kurio virto kamuoliais dūmai ,ar garai .Sako :
- Oho , kiek putų !

* * *

Didžioji prisilaksčius ,ateina ir sako man :
-Paklausyk ,kaip mano širdelė kriuksi .

* * *

4 komentarai:

rasuole rašė...

:))
Šaunuolė, kad užsirašai. Puikūs prisiminimai.
Aš visada irgi užsirašau, esu skaičius vaikams jų juokelius, tai dabar nuolat prašo papasakoti, ką yra juokingo pasakę:)

mika rašė...

Sutinku - tokius perliukus BŪTINA fiksuoti, nes niekas niekada to nesugalvotų, o kaip smagu bus joms užaugus savo perliukus skaityti. Gal ten savo vaikams skaitys? Žodžiu, rašyk, ir su mumis pasidalink irgi, jie labai pakelia nuotaiką.

Vaivaj rašė...

Šaunuolė, Lileta, o mergičkos tikros šmaikštuolės :-)

Aš irgi stengiuosi fiksuoti :-)

Lileta rašė...

Vakar buvom Vandens parke.Sedim pirtyje ,mes 4 ir dar dvi jaunos moterys ir vyrukas .Mazoji pradejo pasakoti kaip ciuoze nuo ciuozyklos ir nukrito .Zmones sukluso ,nes labai idomu kai tokia mazyte taip raiskiai kalba. Pasakoja toliau:
- Paskui atejo toks dede ir mane aptaske ( trumpa pauze ) su papais !
Paskui pirtyje buvo linksma :)

( nu ,klausykit ,kodel kartais neisijungia lietuviskas sriftas ? )